Τη 2η Πανελλήνια θέση στο ολοκληρωμένο τραγούδι και την 3η Παννελήνια θέση στη ζωγραφιά απέσπασε το σχολείο μας.
Το 3ο Γυμνάσιο Φλώρινας συμμετείχε για δεύτερη επιτυχημένη φορά στο 2ο Πανελλήνιο Πρόγραμμα για τον Ποντιακό Ελληνισμό με μαθητικές δημιουργίες στις κατηγορίες:
1. Ταινία μικρού μήκους
2. Ολοκληρωμένο τραγούδι
3. Διήγημα
4. Ζωγραφιά
5. Σκίτσο
Την επιμέλεια είχαν οι εκπαιδευτικοί κ. Δούκα Ανδρονίκη Φιλόλογος (Συντονίστρια), κ. Σακαρέλη Σταματία Φιλόλογος, κ. Ζωγράφου Κωνσταντινιά Εικαστικός και κ. Σπέρκου Άννα Πληροφορικός.
Ο καθηγητικός σύλλογος του 3ου Γυμνασίου Φλώρινας και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, συγχαίρει όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή τους και ιδιαίτερα τους μαθητές Πασσαλίδου Καλλιόπη και Μαρκόπουλο Χρήστο για την ερμηνεία του τραγουδιού, την Καλπατσινίδου Βικτωρία και Κατηκαρίδη Ευστάθιο για τη συμμετοχή, σύνθεση και μελοποίηση του τραγουδιού, καθώς και την Καράγεωργα Ουρανία-Νεφέλη για τη ζωγραφιά της.
Το 3ο Γυμνάσιο Φλώρινας συμμετείχε για δεύτερη επιτυχημένη φορά στο 2ο Πανελλήνιο Πρόγραμμα για τον Ποντιακό Ελληνισμό με μαθητικές δημιουργίες στις κατηγορίες:
1. Ταινία μικρού μήκους
2. Ολοκληρωμένο τραγούδι
3. Διήγημα
4. Ζωγραφιά
5. Σκίτσο
Την επιμέλεια είχαν οι εκπαιδευτικοί κ. Δούκα Ανδρονίκη Φιλόλογος (Συντονίστρια), κ. Σακαρέλη Σταματία Φιλόλογος, κ. Ζωγράφου Κωνσταντινιά Εικαστικός και κ. Σπέρκου Άννα Πληροφορικός.
Ο καθηγητικός σύλλογος του 3ου Γυμνασίου Φλώρινας και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, συγχαίρει όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή τους και ιδιαίτερα τους μαθητές Πασσαλίδου Καλλιόπη και Μαρκόπουλο Χρήστο για την ερμηνεία του τραγουδιού, την Καλπατσινίδου Βικτωρία και Κατηκαρίδη Ευστάθιο για τη συμμετοχή, σύνθεση και μελοποίηση του τραγουδιού, καθώς και την Καράγεωργα Ουρανία-Νεφέλη για τη ζωγραφιά της.
Από τη Διεύθυνση του σχολείου
Φωτιάδης Ιωάννης
0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.