Συνέντευξη τύπου σχετικά με τη λειτουργία της Γραμμής Εξυπηρέτησης του Δημότη, παραχώρησε την Τετάρτη 03 Απριλίου 2019, ο Δήμαρχος Φλώρινας, κ. Ιωάννης Βοσκόπουλος. Στη συνέντευξη που παραχωρήθηκε στον χώρο του βιολογικού καθαρισμού της ΔΕΥΑΦ, παρόντες επίσης ήταν και οι Αντιδήμαρχοι κ. κ. Θεόδωρος Δημόπουλος και Νικόλαος Δούμτσης.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο κ. Δήμαρχος είπε:

«Στο Δήμο Φλώρινας λειτουργεί πια η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη. Πρόκειται για δύο τηλεφωνικές γραμμές και ένα email στα οποίο μπορούν να απευθύνονται όλοι οι Δημότες μας για να καταθέσουν τα παράπονά τους, να μας υποδείξουν βλάβες σε δρόμους, πεζοδρόμια, στον ηλεκτροφωτισμό κλπ, να καταθέσουν προτάσεις και οτιδήποτε κρίνουν ότι είναι προς όφελος του Δήμου μας.

Η γραμμή θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 8:30 πμ έως 2:00 μμ, εκτός των επίσημων αργιών. Οι συνδημότες μας μπορούν να καλούν:

• στον αριθμό 8001137373 από σταθερό χωρίς χρέωση,
• στον αριθμό 2385351048 από κινητό με χρέωση,
• ή μπορούν να στείλουν μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση 80011@cityoflorina.gr.

Συνεχίζουμε λοιπόν, να είμαστε στη διάθεση των συνδημοτών μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους. Είχαμε σκοπό να λειτουργήσουμε τη συγκεκριμένη γραμμή από την προηγούμενη χρονιά, αλλά δυστυχώς λόγω έλλειψης προσωπικού δεν είχαμε τη δυνατότητα να ορίσουμε κάποιο άτομο υπεύθυνο για αυτή. Με την ψήφιση του νόμου Κλεισθένη, μας δόθηκε η ευκαιρία στον Δήμο Φλώρινας να προσλάβουμε άλλους δύο συνεργάτες και πλέον η γραμμή αυτή θα παρακολουθείτε από αυτούς και θα λειτουργεί στο γραφείο Δημάρχου.

Η διαδικασία η οποία θα ακολουθείται θα είναι η εξής:

• Τηλεφωνική λήψη του Αιτήματος.
• Προώθηση του Αιτήματος στην αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου.
• Απάντηση/Ενημέρωση του Δημότη για τη διεκπεραίωση ή την πορεία εξέλιξης του Αιτήματός του».