Τα πάνω κάτω έφερε στη χάραξη του τμήματος Αμμοχωρίου-Ξινού Νερού η παρέμβαση του βουλευτή Φλώρινας Γιάννη Αντωνιάδη, ορίζοντας διαφορετική όδευση από αυτήν που καθορίστηκε στη σύσκεψη της 3ης Φεβρουαρίου 2020. Αποφασισμένος να μην ενδώσει σε τετελεσμένα εις βάρος της περιοχής μας, απείλησε «θεούς και δαίμονες», εκφράζοντας «τη σφοδρή διαφωνία του και τις έντονες αντιρρήσεις του και δήλωσε ότι δεν πρόκειται να δεχτεί την λύση η οποία προτείνεται».

Η χάραξη στην πρόταση Αντωνιάδη «περνάει από τις παρυφές του ορυχείου Βεύης και του δάσους πλησίον του Αγίου Βαρθολομαίου, της Λεπτοκαρυάς με κατάληξη στο Αμμοχώρι», είναι αυτή για την οποία έγινε η νομοθετική ρύθμιση και μελετήθηκε από την εταιρία «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ».

Εντελώς ανατρεπτική η πρόταση του βουλευτή Φλώρινας εκμηδένισε με επιχειρήματα την προηγούμενη απόφαση της 3.2.2020. Αποφασιστικός και σκληρός, απειλητικός και αμετακίνητος στην θέση του δεν δέχτηκε καμιά μεταβολή απέναντι σ’ αυτούς που στις 3 Φεβρουαρίου μας πούλησαν «φύκια για μεταξωτές κορδέλες», γιατί αντιλήφθηκε ότι η χάραξη που αποφάσισαν σ’ εκείνη την σύσκεψη στην οποία μετείχαν και δύο Αντιπεριφερειάρχες της ΠΕ Καστοριάς, οδηγούσε στην ματαίωση του στόχου να γίνει έργο γέφυρα για την επόμενη προγραμματική περίοδο. Αλήθεια τι σχέση είχαν με τον κάθετο άξονα Ξ. Νερό-Αμμοχώρι; Μήπως βρισκόμαστε υπό επιτροπεία της ΠΕ Καστοριάς και δεν το γνωρίζουμε; Γιατί δεν αναφέρθηκαν στο δελτίο τύπου της ΠΕ Φλώρινας;

Ο κ. Αντωνιάδης επισημαίνει ότι με την απόφαση της 3ης Φεβρουαρίου το έργο θα καθυστερούσε άλλα δύο χρόνια και δεν επρόκειτο να εκτελεστούν έργα 20 εκατομμυρίων ευρώ για να γίνει έργο γέφυρα για την επόμενη προγραμματική περίοδο. Καθότι διαβασμένος για την πορεία του έργου, τόνισε ότι θα σπαταληθούν κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για νέα μελέτη, ενώ υπάρχει μελέτη σε αρκετά προχωρημένο στάδιο στην πρόταση του και θα κερδηθεί χρόνος δύο ετών, πολύτιμος για την εκτέλεση σημαντικού έργου. Κι όσα χρήματα δαπανώνται στο τμήμα αυτό του κάθετου άξονα μειώνονται αντίστοιχα από το έργο της σήραγγας της Κλεισούρας.
Παρά τις σκληρές αντιπαραθέσεις στη σύσκεψη στο τέλος «πρυτάνευσε η κοινή λογική και τελικά επιλέχθηκε από όλους τους παραβρισκόμενους η λύση η οποία είχε προετοιμαστεί όλους τους προηγούμενους μήνες και αφορά τον οδικό άξονα ο οποίος περνάει από τις παρυφές του ορυχείου Βεύης και του δάσους πλησίον του Αγίου Βαρθολομαίου, της Λεπτοκαρυάς με κατάληξη στο Αμμοχώρι» όπως αναφέρει ο κ. βουλευτής.

Πιστός στα όσα δήλωσε από την αρχή της επανεκλογής του ο βουλευτής ΝΔ Φλώρινας Γιάννης Αντωνιάδης, απέδειξε ότι παρακολουθεί από κοντά τα μεγάλα έργα με ουσιαστικές και αποτελεσματικές παρεμβάσεις και θα ενημερώνει τακτικά τους πολίτες για την πορεία τους. Άλλωστε αυτό είναι και το πολιτικό του στοίχημα γι’ αυτήν την τετραετία.

Μπάμπης Θ. Τριανταφυλλίδης

ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ

Tην Δευτέρα 10/02/2020 πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας στην οποία συμμετείχαν ο βουλευτής Π.Ε Φλώρινας κ. Γιάννης Αντωνιάδης , ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργος Κασαπίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας κ. Γιάννης Κιοσές , ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Βασίλης Άμπας , ο δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης, ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Σωτήρης Βόσδου, ο πρόεδρος της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε κ. Γιωργος Κωνσταντόπουλος, ο Διευθύνων σύμβουλος κ. Κωνσταντίνος Κουτσούκος, ο κ. Χαράλαμπος Κιουρτσίδης εκ μέρους της Διαχειριστικής Αρχής καθώς και στελέχη της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας και της Διαχειριστικής Αρχής.

Μοναδικό θέμα της σύσκεψης ήταν η τελική χάραξη του οδικού άξονα Φλώρινα-Ξινό Νερό. Σε έκτακτη σύσκεψη η οποία διεξήχθη την Δευτέρα 03/02/2020 - από την οποία απουσίαζε λόγω κοινοβουλευτικών υποχρεώσεων ο κ. Βουλευτής-είχε σχεδιαστεί νέα χάραξη η οποία θα ήταν πάνω και παράλληλα στην παλιά χάραξη Ξινό Νερό- Βεύη- Κ. Βεύη-Φλώρινα.
Επί της συγκεκριμένης πρότασης ο κ. βουλευτής εξέφρασε τη σφοδρή διαφωνία του και τις έντονες αντιρρήσεις του και δήλωσε ότι δεν πρόκειται να δεχτεί την λύση η οποία προτείνεται . Όπως δήλωσε ο κ. βουλευτής στα στελέχη της Εγνατίας Οδού, η υιοθέτηση αυτού του σχεδίου καθυστερεί ακόμα περισσότερο την υλοποίηση του έργου , ακυρώνει την προηγούμενη μελέτη και παράλληλα χάνονται εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που δαπανήθηκαν για την εκπόνηση της παλιάς μελέτης. Επίσης ο κ. βουλευτής τόνισε ότι η αλλαγή χάραξης σημαίνει επιπλέον καθυστέρηση δύο ετών, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι δεν θα προλάβει να δημοπρατηθεί και να απορροφηθούν τα είκοσι εκατομμύρια ευρώ μέχρι το τέλος του 2023, ώστε να αποτελέσει έργο-γέφυρα για το 6ο ΕΣΠΑ.
Μετά από εξαντλητικό διάλογο και εξέταση όλων των δεδομένων και όλων των επιμέρους λύσεων και την τοποθέτηση και των αιρετών εκπροσώπων του Α και Β βαθμού Αυτοδιοίκησης, πρυτάνευσε η κοινή λογική και τελικά επιλέχθηκε από όλους τους παραβρισκόμενους η λύση η οποία είχε προετοιμαστεί όλους τους προηγούμενους μήνες και αφορά τον οδικό άξονα ο οποίος περνάει από τις παρυφές του ορυχείου Βεύης και του δάσους πλησίον του Αγίου Βαρθολομαίου, της Λεπτοκαρυάς με κατάληξη στο Αμμοχώρι.
Ο κ. βουλευτής εξέφρασε την ικανοποίηση του για το αποτέλεσμα της συνάντησης και την αμοιβαία αποδεκτή λύση που υιοθετήθηκε από όλους τους συμμετέχοντες. Τέλος συμφωνήθηκε η επίσπευση των απαραίτητων ενεργειών προκειμένου σύντομα να προχωρήσουν οι διαδικασίες που απαιτούνται για την υλοποίηση του έργου χωρίς να υπάρχουν επιπλέον χρονικές καθυστερήσεις .

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ