φώτο αρχείου
Το Πρυτανικό Συμβούλιο σε συνεργασία με τους Διευθυντές του Ιδρύματος, έλαβε μέτρα και εξέδωσε οδηγίες για την απρόσκοπτη λειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών του Πανεπιστημίου, κατά το διάστημα άμεσου κινδύνου εμφάνισης και διάδοσης του Kορωνοϊού COVID- 19.
Συγκεκριμένα, η επικοινωνία των φοιτητών/τριών και του προσωπικού με τις διοικητικές υπηρεσίες του Ιδρύματος θα πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά. Σε ειδικές περιπτώσεις επιτρέπεται η δια ζώσης επικοινωνία με τις υπηρεσίες και μετά από τηλεφωνική συνεννόηση.
Όπου είναι δυνατόν η κατάθεση εγγράφων στο πρωτόκολλο θα γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα και σε αντίθετη περίπτωση εντός του χώρου του πρωτοκόλλου θα εξυπηρετείται μόνο ένα άτομο. Η χρήση προστατευτικών μέσων είναι υποχρεωτική.
Το προσωπικό θα εργάζεται στους χώρους του Ιδρύματος εκ περιτροπής καθώς και εξ αποστάσεως μετά από συνεννόηση με τους Διευθυντές και του Προϊσταμένους των Τμημάτων. Από την εξ αποστάσεως εργασία εξαιρείται το προσωπικό της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Μηχανοργάνωσης, το προσωπικό φύλαξης και επιστασίας, το προσωπικό καθαριότητας και οι οδηγοί.
Σημειώνεται ότι όλα τα Συλλογικά Όργανα του Ιδρύματος και οι Επιτροπές λειτουργούν κανονικά και οι συνεδριάσεις τους πραγματοποιούνται αποκλειστικά εξ αποστάσεως με χρήση των πιστοποιημένων εφαρμογών τηλεδιάσκεψης που διαθέτει το Ίδρυμα.
0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.