ΠΡΟΤΑΣΗ – ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Θέμα: «Προμήθεια tablets ή laptops από το Δήμο Φλώρινας για τους μαθητές/τριες που δεν έχουν πρόσβαση στη μέθοδο της τηλεδιδασκαλίας που διεξάγεται από τα σχολεία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης»

Κύριε Δήμαρχε,

Το κλείσιμο των σχολείων της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης αποτελεί πλέον αναγκαίο κακό, προκειμένου να αναχαιτιστεί η εξάπλωση του φονικού κορωνοϊού. Παράλληλα όμως η διακοπή των μαθημάτων για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι εμπόδιο στην ολοκλήρωση του κύκλου μαθημάτων των τάξεων, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Στο πλαίσιο αυτό το Υπουργείο Παιδείας καθιέρωσε την τηλεδιδασκαλία ως μέσο διεξαγωγής των μαθημάτων. Εδώ όμως υπάρχει και αναδύεται ένα τεράστιο πρόβλημα.

Δυστυχώς, δεν έχουν όλες οι οικογένειες των μαθητών/τριών πρόσβαση μέσω Η/Υ, tablets, laptops και άλλων παρόμοιων μέσων στην τηλεδιδασκαλία με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η παρακολούθηση των μαθημάτων. Πρόβλημα το οποίο σίγουρα απασχολεί τους υπευθύνους αλλά και άλλους φορείς της κοινωνίας, χωρίς όμως μέχρι σήμερα να έχει επιλυθεί.

Η δυσάρεστη αυτή συνθήκη δημιουργεί ανισότητες και πρέπει το ταχύτερο δυνατό να εξαλειφθεί.

Προτείνω ο Δήμος Φλώρινας, με συντονισμό των Δημοτικών Επιτροπών Παιδείας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και των σχολικών μονάδων, να αντλήσει στοιχεία και να φροντίσει άμεσα για την αγορά tablets ή μικρών laptops, προκειμένου να προμηθεύσει μαθητές και μαθήτριες.

Εάν, τα οικονομικά του Δήμου δεν επαρκούν για την κάλυψη του συνόλου της δαπάνης, που θα προκύψει, δύναται να διεξαχθεί βραχεία καμπάνια ενημέρωσης για την ευαισθητοποίηση φορέων και ιδιωτών και την άντληση δωρεών και χορηγιών προς εκπλήρωση του στόχου.
Άλλωστε στις δύσκολες ώρες που διανύει η Ελληνική κοινωνία δεν ήταν λίγοι αυτοί που προσέτρεξαν με κάθε οικονομικό και υλικό μέσο να στηρίξουν τον αγώνα που κάνει η Χώρα για την καταπολέμηση της πανδημίας και των συνεπειών της.

Το φιλότιμο του Έλληνα δεν εξαντλείται. Αξίζει η προσπάθεια. Ας την επιχειρήσουμε.

Η άμεση κινητοποίηση του Δήμου Φλώρινας θα είναι ευχής έργο. Δεν φτάνει να λέμε ότι η Παιδεία είναι δημόσιο αγαθό. Και η δική μας συμβολή ώστε να αποδοθεί στον όρο δημόσιο αγαθό η πραγματική έννοια μπορεί να είναι καίρια. Δημόσιο αγαθό για όλους και με τη συμβολή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Με τιμή

Παπαγρηγορίου Γεώργιος
Δημοτικός Σύμβουλος Φλώρινας