Η Ένωσή μας, ευχαριστεί θερμά το πλυντήριο αυτοκινήτων ΄΄ALEX CLEAN΄΄ και ειδικότερα τον ιδιοκτήτη του κ. ΑΛΕΥΡΙΔΗ Αλέξανδρο, για την ευγενική προσφορά του να απολυμάνει δωρεάν το στόλο των οχημάτων της Δ.Α. Φλώρινας.
Με αυτές τις ενέργειες, αισθανόμαστε πως αναγνωρίζεται η προσφορά μας και διευκολύνετε το έργο μας, στην προσπάθεια διαχείρισης της πρωτόγνωρης κατάστασης που βιώνουμε όλοι μας, την οποία ενωμένοι θα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΦΩΣΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ




0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.