Η Διεύθυνση του Ωδείου Φλώρινας Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και του Παραρτήματος Αμυνταίου, επιθυμεί να συγχαρεί τους ακόλουθους σπουδαστές για την επιτυχία τους στις πρόσφατες εξετάσεις για την απόκτηση Απολυτηρίου Τίτλου Σπουδών, οι οποίες διενεργήθησαν από Επιτροπές εγκεκριμένες από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.
- Χρήστος Οικονόμου– Δίπλωμα Βυζαντινής Μουσικής (τάξης κ. Στέφανου Δόντσιου)
- Άγγελος Τσούτσης – Δίπλωμα Κιθάρας (τάξης της κ. Ελένης Τσιλιπάκου)
- Γεώργιος Κόντης, Νικόλαος Λουκάς, Μαρία Ξανθοπούλου,Ιωάννης Χορδάκης- Πτυχίο Αρμονίας (τάξης του κ. Ιωάννη Παυλίδη)
Οι Διευθυντές του Ωδείου
(Κεντρικού και Παραρτήματος)
ΒασίλειοςΚίτσος
Γιάννης Παυλίδης





0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.