γράφει ο Σπύρος Α. Ηλιάδης
-Με ενδιαφέρον αλλά και μεγάλη ανησυχία παρακολουθώ συμπεριφορά κατώτερου αξιωματικού να με «κρεμά στα μανταλάκια», ο κατώτερος αξιωματικός διαδίδει ότι η Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων τον ελέγχει (εξ αιτίας καταγγελίας μου) για μια σειρά έξω υπηρεσιακών εργασιών που πραγματοποιεί ταυτόχρονα με την υπηρεσιακή του ιδιότητα.
-Τα ερωτήματα είναι δυο που μπαίνουν, πρώτον και αν ακόμα είναι έτσι και ελέγχετε από των εσωτερικών υποθέσεων ποιο είναι το πρόβλημα;… η δουλεία του δημοσιογράφου είναι να καταγγέλλει και η υπηρεσία να διαπιστώνει τα καταγγελλόμενα, άρα προς τι τόση φασαρία για τα αυτονόητα.
-Δεύτερον, η δουλεία του αστυνομικού είναι να προστατεύει τον πολίτη, όταν δίνει το όνομα του στην δημοσιότητα που πάει η προστασία και ασφάλεια που υποτίθεται ότι του παρέχει, ουσιαστικά τον στοχοποιεί τον κάνει υποψήφιο θύμα τραμπουκισμού, με απρόβλεπτες συνέπειες για την ηθική αλλά και σωματική του ακεραιότητα.
-Για όλα τα παραπάνω που δεν τιμούν την ΕΛ.ΑΣ και εμένα με θλίβουν βαθύτατα διότι είναι δείγματα παρακμής, θεωρώ φρόνιμο να πάρει θέση τόσο ο Διοικητής του σταθμού όσο και η Αστυνομική Διεύθυνση Φλώρινας για την παραπάνω υπόθεση για να αποφευχθεί στο βραχύ μέλλον η παρέμβαση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.-
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος – Εκδότης





0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.