Με μπλε χρώμα φωταγωγήθηκε το Δημαρχείο Φλώρινας το βράδυ του Σαββάτου 14 Νοεμβρίου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη.
Με αυτήν τη συμβολική κίνηση, ο Δήμος Φλώρινας στήριξε την πρωτοβουλία της Ελληνικής Ομοσπονδίας για τον Διαβήτη «Όλα τα φώτα στον διαβήτη!»
Σε μήνυμά του ο Δήμαρχος Φλώρινας Βασίλης Γιαννάκης αναφέρει:
«Ο διαβήτης αποτελεί μια ολοένα αυξανόμενη παγκόσμια απειλή για την υγεία και βασική αιτία θανάτου για εκατομμύρια άτομα ετησίως σε όλον τον κόσμο.
Η 14η Νοεμβρίου, καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα για τον Διαβήτη, με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού για τα αίτια, τα συμπτώματα, τις επιπλοκές και την θεραπεία της πάθησης.
Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα έρχεται σε μια δύσκολη συγκυρία, καθώς βρισκόμαστε εν μέσω του δεύτερου κύματος της πανδημίας του κορωνοϊού. Η Διεθνής Ομοσπονδία Διαβήτη αποφάσισε να την αφιερώσει στο νοσηλευτικό προσωπικό που φέτος, περισσότερο ίσως από ποτέ άλλοτε, συμβάλει καθοριστικά στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας στους πάσχοντες συνανθρώπους μας και συμβάλλει στην στήριξη του συστήματος υγείας.
Ο Δήμος Φλώρινας, ευαισθητοποιημένος σε θέματα δημόσιας υγείας, συμμετέχει στη δράση της Ελληνικής Ομοσπονδίας για τον Διαβήτη φωταγωγώντας το Δημαρχείο στο μπλε χρώμα και υπενθυμίζοντας πως ο διαβήτης αφορά την κοινωνία στο σύνολο της. Είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για τους συνανθρώπους μας που νοσούν και αγωνίζονται καθημερινά».





0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.