Το 2021, με αφορμή την συμπλήρωση 130 χρόνων από την έναρξη των εργασιών κατασκευής της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Μοναστηρίου, η οποία ξεκίνησε το1891 και ολοκληρώθηκε το 1894, η Ομάδα Πολιτισμού «Δρεζίνα» θα διοργανώσει ταυτόχρονα στους σιδηροδρομικούς σταθμούς οκτώ τουλάχιστον πόλεων απ΄ όπου περνούσε ο σιδηρόδρομος, και μεταξύ αυτών στη Φλώρινα και το Αμύνταιο, δράσεις πολιτισμού, σε συνεργασία με ομάδες πολιτισμού και φορείς των πόλεων. Ο λόγος, η ποίηση, το θέατρο, καμβάδες και φωτογραφία, θα ενωθούν για να γιορτάσουν το γεγονός και να συνομιλήσουν με τους σύγχρονους για σιδηροδρομικά ταξίδια και τον σπουδαίο ρόλο που διαδραμάτισαν ο σιδηρόδρομος και οι σταθμοί του, για πάνω από έναν αιώνα, σε μια από τις πιο θρυλικές και ιστορικές σιδηροδρομικές γραμμές.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν με νεότερο δελτίο τύπου.
Oμάδα Πολιτισμού «Δρεζίνα»





0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.