Διαδικτυακή Hμερίδα από το 1ο ΕΠΑΛ Φλώρινας σε συνεργασία με το ΚΕΣΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Το 1ο ΕΠΑΛ Φλώρινας σε συνεργασία με το ΚΕΣΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ διοργανώνει ημερίδα
που απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς με θέμα:
«Ψυχική ανθεκτικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας:
Ο ρόλος των γονέων και των εκπαιδευτικών και η σπουδαιότητα της αυτοφροντίδας».
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά τη
Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021 στις 6.00 μ.μ.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες παρακαλούνται να δηλώσουν τα στοιχεία τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση 1epal.flo@gmail.com, ώστε να τους σταλούν οδηγίες για την παρακολούθηση της ημερίδας.
Η Διευθύντρια του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας
Μακατσώρη Αγγελική





0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.