Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Φλώρινας σας ενημερώνει ότι σήμερα Τρίτη 16 Μαρτίου και ώρα 23:59, λήγει η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων για το νέο πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ 5.000 ανέργων.
Η επαγγελματική εμπειρία θα διαρκεί 6 ώρες την ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα για 6 μήνες και ο ΟΑΕΔ θα καταβάλλει στους ασκούμενους 550 ευρώ μηνιαία καθαρή αποζημίωση (25 ευρώ ημερησίως για 22 ημέρες εργασιακής εμπειρίας).
Η δράση απευθύνεται σε εγγεγραμμένους ανέργους ηλικίας έως 29 ετών που έχουν ολοκληρώσει πρόγραμμα κατάρτισης στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) τουλάχιστον 50 ωρών και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κλάδους (κύριους ή δευτερεύοντες) οικονομικής δραστηριότητας με συνάφεια στο ψηφιακό μάρκετινγκ ή διαθέτουν τμήματα μάρκετινγκ.
Στο επόμενο διάστημα θα ανακοινωθεί η ημερομηνία έναρξης υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων των επιχειρήσεων.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΚΦ
Δημοσίευση σχολίου
0
Σχόλια
Πατήστε την εικόνα για πληροφορίες
β
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε περισσότερα στοιχεία..
ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ
Πατήστε το εικονάκι για πληροφορίες
κλικ στην εικόνα για να επισκεφθείτε την σελίδα
Πατήστε την εικόνα για να δείτε όλα τα προιόντα
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε περισσότερα στοιχεία..
Προσπαθούμε πάντα να δημοσιεύουμε τις πηγές και τους δημιουργούς των έργων που παρουσιάζουμε στο ιστολόγιό μας. Ωστόσο, σε περίπτωση που κάποια ή κάποιες αναρτήσεις αυτού του ιστολογίου προσβάλουν πνευματικά δικαιώματα, τα οποία κατέχετε, ή δημοσιεύθηκαν παρά τη θέλησή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να αφαιρεθεί το υλικό. Επίσης, αν είστε κάτοχος ιστοσελίδας από την οποία πιστεύετε ότι έχουμε πάρει υλικό χωρίς αναφορά πηγής, παρακαλούμε ενημερώστε μας ώστε να τοποθετήσουμε το σχετικό σύνδεσμο.
0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.