Το Λύκειο των Ελληνίδων Παράρτημα Φλώρινας συμμετέχει στην πορεία διαμαρτυρίας κατά της ΒΙΑΣ.

Όλοι μαζί μπορούμε να την περιορίσουμε και, γιατί όχι, να την εξαλείψουμε.

Από το ΔΣ.