Η εισήγηση της Επιτροπής - Τι αλλάζει σε εστίαση, γήπεδα, μάσκες, σχολικές εκδρομές
«Ναι» στην αύξηση χωρητικότητας στα γήπεδα, στις σχολικές εκδρομές αλλά και στους όρθιους στη διασκέδαση είπε η Επιτροπή των Ειδικών, που συνεδρίασε σήμερα θέτοντας επί τάπητος όλα τα υπάρχοντα μέτρα αποτροπής της Covid-19.
Την ίδια ώρα, οι ειδικοί εισηγήθηκαν την κατάργηση της υποχρεωτικής μάσκας στους εξωτερικούς χώρους. Παράλληλα, «όχι» είπαν οι εμπειρογνώμονες στις καρναβαλικές παρελάσεις.
Αναλυτικά τα μέτρα που εισηγήθηκε η επιτροπή
- Να αυξηθεί το ποσοστό πληρότητας στα γήπεδα στο 50%. Σήμερα στα γήπεδα επιτρέπεται η κάλυψη μόνο σε ποσοστό 10% και με όριο τα 1000 άτομα.
- Κατάργηση της υποχρεωτικής μάσκας στους εξωτερικούς χώρους.
- Να επιτραπούν στην εστίαση και την ψυχαγωγία και οι όρθιοι. Στην τελευταία συνεδρίασή τους πάντως οι ειδικοί έδωσαν το «πράσινο» φως ώστε να μην υπάρχει περιορισμός ατόμων ανά τραπέζι.
- Θετικά απάντησαν οι ειδικοί για το θέμα των σχολικών εκδρομών από την 1η Μαρτίου, ώστε να μπορέσουν οι μαθητές να κοινωνικοποιηθούν.




0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.