Η εισήγηση της Επιτροπής - Τι αλλάζει σε εστίαση, γήπεδα, μάσκες, σχολικές εκδρομές

«Ναι» στην αύξηση χωρητικότητας στα γήπεδα, στις σχολικές εκδρομές αλλά και στους όρθιους στη διασκέδαση είπε η Επιτροπή των Ειδικών, που συνεδρίασε σήμερα θέτοντας επί τάπητος όλα τα υπάρχοντα μέτρα αποτροπής της Covid-19.

Την ίδια ώρα, οι ειδικοί εισηγήθηκαν την κατάργηση της υποχρεωτικής μάσκας στους εξωτερικούς χώρους. Παράλληλα, «όχι» είπαν οι εμπειρογνώμονες στις καρναβαλικές παρελάσεις.

Αναλυτικά τα μέτρα που εισηγήθηκε η επιτροπή

  • Να αυξηθεί το ποσοστό πληρότητας στα γήπεδα στο 50%. Σήμερα στα γήπεδα επιτρέπεται η κάλυψη μόνο σε ποσοστό 10% και με όριο τα 1000 άτομα.
  • Κατάργηση της υποχρεωτικής μάσκας στους εξωτερικούς χώρους.
  • Να επιτραπούν στην εστίαση και την ψυχαγωγία και οι όρθιοι. Στην τελευταία συνεδρίασή τους πάντως οι ειδικοί έδωσαν το «πράσινο» φως ώστε να μην υπάρχει περιορισμός ατόμων ανά τραπέζι.
  • Θετικά απάντησαν οι ειδικοί για το θέμα των σχολικών εκδρομών από την 1η Μαρτίου, ώστε να μπορέσουν οι μαθητές να κοινωνικοποιηθούν.