Η Ένωσή
μας, στηρίζει και συμμετέχει ενεργά στην εκδήλωση «Η Φλώρινα σιωπηλά λέει ΟΧΙ στη ΒΙΑ» που διοργανώνουν το Γραφείο
Εθελοντισμού και η Διεύθυνση Κοινωνικής Πρόνοιας του Δήμου Φλώρινας, με αφορμή
τα επαναλαμβανόμενα περιστατικά βίας που συγκλόνισαν και συγκλονίζουν την
ελληνική κοινωνία.
Η πρωτοβουλία που αναλαμβάνει ο Δήμος Φλώρινας
είναι αξιέπαινη και αξιόλογη, αφού η βία, σε οποιαδήποτε μορφή κι από όπου κι
αν προέρχεται, είναι καταδικαστέα και μπορεί ο καθένας μας να συμβάλλει στην
εξάλειψη της, εφόσον πάψουμε να την ανεχόμαστε και να την αγνοούμε.
Για το σκοπό αυτό καλούμε όλα τα μέλη μας να
ευαισθητοποιηθούν και να συμμετέχουν στη σιωπηλή
πορεία 2 χλμ., που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου και ώρα 11:30, με αφετηρία και τερματισμό το Νέο
Πάρκο Φλώρινας, προκειμένου όλοι μαζί να στείλουμε ένα ισχυρό μήνυμα για
μια καλύτερη κοινωνία χωρίς βία.
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ
Ιωάννης ΦΩΣΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Παντελής




0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.