Το Ν. Τ. της ΑΔΕΔΥ Φλώρινας ανταποκρινόμενο στο
κάλεσμα του Δήμου Φλώρινας, συμμετέχει στην εκδήλωση «Η Φλώρινα σιωπηλά λέει ΟΧΙ στη ΒΙΑ» που
συνδιοργανώνουν το Γραφείο Εθελοντισμού και η Διεύθυνση Κοινωνικής Πρόνοιας του
Δήμου Φλώρινας, με αφορμή τα επαναλαμβανόμενα περιστατικά βίας που συγκλόνισαν
και συγκλονίζουν την ελληνική κοινωνία.»
Καλούμε όλα τα μέλη του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Φλώρινας να δώσουν το παρόν την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022, και ώρα
11:30′, όπου θα πραγματοποιηθεί σιωπηλή πορεία 2 χλμ. με αφετηρία και
τερματισμό το Νέο Πάρκο της Φλώρινας, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα κατά της
διάδοσης της πανδημίας.
Φτάνει πια !!!!στη σεξουαλική, σωματική, ψυχολογική, οικονομική , λεκτική,
εργασιακή, αθλητική, ενδοοικογενειακή βία !!!
Ο καθένας
μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της , αν απλά δεν την αγνοήσει και τη
γνωστοποιήσει σε κάποιον αρμόδιο φορέα ή ειδικό
ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Γ. ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ




0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.