Υπογραφή
της σύμβασης του έργου για την ενεργειακή αναβάθμιση του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας
Υπεγράφη
σήμερα, Πέμπτη 10 Αυγούστου, η σύμβαση εκτέλεσης του έργου με τίτλο "Ενεργειακή
αναβάθμιση 2ου Γυμνασίου Φλώρινας" μεταξύ του Δημάρχου Φλώρινας κ. Βασίλη
Γιαννάκη και του εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας κ. Ιωάννη Σαλαπάνη.
Το
έργο, συνολικού προϋπολογισμού 344.970 ευρώ, αφοράστην ενεργειακή αναβάθμιση του
2ου Γυμνασίου Φλώρινας, μέσω των κατάλληλων οικοδομικών και ηλεκτρολογικών
εργασιών, όπως θερμομόνωση κτηριακού κελύφους, αντικατάσταση υφιστάμενων
κουφωμάτων, αναβάθμιση εγκαταστάσεων θέρμανσης, τοποθέτηση λαμπτήρων
εξοικονόμησης κ.λπ.
«Προχωρήσαμε
στην υπογραφή σύμβασης για την εκτέλεση ενός ακόμα σημαντικού έργου ενεργειακής
αναβάθμισης σχολικής μονάδας του Δήμου μας, με απώτερο στόχο τη δημιουργία
κτιριακών εγκαταστάσεων φιλικών προς το περιβάλλον, που θα συμβάλλουν στην
βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων των συμπολιτών μας. Η προσπάθεια μας αυτή θα
συνεχιστεί και θα επεκταθεί και σε άλλες σχολικές μονάδες» ανέφερε ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης.





0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.