Παραλαβή από τον Δήμο Αμυνταίου έξι νέων οχημάτων - πολυμηχανημάτων στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του στόλου
Ο Δήμος Αμυνταίου, παρουσία του Αντιδημάρχου Στέλιου Δεμερτζίδη, απέκτησε έξι νέα οχήματα - μηχανήματα, τα οποία ρίχνονται στη μάχη της καθημερινότητας του Δήμου. Η απόκτηση των νέων οχημάτων εντάσσεται στο σχεδιασμό του Δήμου για εκσυγχρονισμό του στόλου, ενώ η απόκτησή τους έγινε μέσω χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων.
Τα νέα οχήματα είναι:
· δύο απορριμματοφόρα χωρητικότητας 8 και 12 m3, η προμήθεια των οποίων χρηματοδοτήθηκε απο το πρόγραμμα του «ΕΣΠΑ 2014 – 2020» της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Τα οχήματα αυτά προορίζονται να χρησιμοποιηθούν στην περισυλλογή των βιοαποδομήσιμων υλικών και αποβλήτων απο τους οικισμούς του Δήμου μας.
· ένα όχημα περισυλλογής/ μεταφοράς ζώων από και προς τις εγκαταστάσεις φιλοξενίας των αδέσποτων ζώων, οι οποίες αναμένεται να επαναλειτουργήσουν το επόμενο χρονικό διάστημα.
· δύο επιβατικά υβριδικά οχήματα, με τα οποία θα καλυφθούν οι ανάγκες μετακίνησης του προσωπικού του Δήμου. Η χρηματοδότηση για την αγορά προέρχεται από πιστώσεις του ΕΑΠ.
· Ένα πολυμηχάνημα με εξαρτήσεις κοπής χόρτων/κλαδιών και αποχιονισμού (λεπίδα/αλατιέρα). Η αγορά προήλθε απο δωρεά του ΤΑP.
Γραφείο Τύπου
Δήμου Αμυνταίου.




0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.