Στις κλήσεις της Εθνικής Ελλάδος Νέων ο Άγγελος Παπαδόπουλος
Λίγες μέρες μετά την υπογραφή του συμβολαίου του με τον Αστέρα Τρίπολης ο Άγγελος Παπαδόπουλος συνεχίζει να κάνει περήφανη την ομάδα του και την περιοχή μας αφού το όνομά του φιγουράρει στις επιλογές του Ομοσπονδιακού προπονητή της Εθνικής Ελλάδος Κ19 κυρίου Τάσου Θέου.
Ο Μελιτιώτης επιθετικός θα συμμετέχει στις προπονήσεις της Εθνικής ομάδας σε προπονητικό camp που θα διεξαχθεί στα Χάνια του Πηλίου από τις 17 έως τις 20 Αυγούστου. Ο νεαρός άσσος είναι ένα φωτεινό παράδειγμα για όλα τα παιδιά του τόπου μας αφού στο χτίσιμο της καριέρας του πέρασε αρκετά αλλά δεν σταμάτησε ποτέ την προσπάθεια μέχρι να καταφέρει να δικαιωθεί και να δει τους κόπους του να ανταμείβονται.
O πρώην ποδοσφαιριστής του Μελιτέα και του ΠΑΣ Φλώρινα βρίσκεται στο στάδιο προετοιμασίας με την ομάδα της Κ19 του Αστέρα και έχει ήδη προπονηθεί αρκετές φορές με την πρώτη ομάδα του συλλόγου της Πελοποννήσου.
Η κλήση στην Εθνική είναι η μεγαλύτερη τιμή για οποιονδήποτε αθλητή και του ευχόμαστε να στεριώσει και να σημειώσει πολλές συμμετοχές με το εθνόσημο στο στήθος.





0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.