Φλώρινα 16-8-2023
Στρατάκης Γιάννης
Περ. Σύμβουλος-Συνδυασμός ΕΛΠΙΔΑ
για τη Δ. Μακεδιονία
Κατολίσθηση στην Ε. O. Φλώρινας – Πρέσπας.
Kατώτερη
των περιστάσεων η Περιφερειακή Aρχή για
ακόμα μία φορά!
Διαβάσαμε με απορία και προβληματισμό την
απάντηση του Αντιπεριφερειάρχη κ Βόσδου με αφορμή δημοσίευμα
στις 8/8/2023 της βουλευτού κ.
Πέτη Πέρκα, που έθετε το πρόβλημα της κατολίσθησης της Εθνικής Οδού(Ε.Ο)
Φλώρινας- Πρεσπών στο 12ο χιλ..
Παρακολουθούμε με έκπληξη την
αδυναμία να αντιμετωπιστεί το σημαντικό αυτό θέμα με επείγουσες διαδικασίες.
Και με αφορμή το πρόβλημα αυτό,
προκύπτει η έμμεση επιβεβαίωση της σκόπιμης επιλογής να παραμείνει κλειστός ο
δρόμος Ακρίτας-Βίγλα εδώ και 7 χρόνια!
Το πρόβλημα της κατολίσθησης στην
Ε.Ο. έχει τεθεί με γραπτή ερώτησή μας προς Περιφερειάρχη-Αντιπεριφερειάρχη
Φλώρινας από τις 11/7/2023, και ενώ έχει εκπνεύσει η προβλεπόμενη από το Νόμο προθεσμία, του
ενός μήνα, καμία σχετική απάντηση δεν πήραμε.
Δεν περιμένουμε κάτι διαφορετικό από την ανακοίνωση
που έγινε σε απάντηση της παρέμβασης εκ μέρους της βουλευτή.
Ένα θέμα που έπρεπε να
αντιμετωπιστεί ως επείγον, υπαγόμενο στην αρμοδιότητα της Πολιτικής Προστασίας,
για άμεση και επείγουσα αντιμετώπιση, ακολουθείται η κλασική χρονοβόρα
διαδικασία που παραπέμπει στο παρόμοιο πρόβλημα της κατολίσθησης του δρόμου
Νυμφαίου - Άνω Υδρούσας, που διαιωνίζεται εδώ και 16 μήνες.
Έχει όμως μεγάλο ενδιαφέρον ότι
επιλέγεται ως εναλλακτική διαδρομή, όσο
θα εκτελείται το έργο αποκατάστασης της κατολίσθησης, ο μέχρι τώρα κλειστός ως
«Επικίνδυνος» δρόμος Ακρίτας-Βίγλα, κατά
την μέχρι τώρα άποψη της Περιφερειακής Αρχής. Έτσι απάντησαν σε Επερώτησή μας
που έγινε στις 25/11/2019 και όσες φορές το θέμα είχε τεθεί σε σχετικές
συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου από τους Αντ/ρχες κ. Κιοσέ Ι. και
κατόπιν κ. Βόσδου Σ., με σύμφωνη φυσικά γνώμη πάντα του Περιφερειάρχη κ.
Κασαπίδη.
Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει: Τώρα
ο δρόμος έπαψε να είναι επικίνδυνος;
Και γιατί εδώ και 7 χρόνια δεν έγιναν όσα η
ανάγκη εναλλακτικής διαδρομής δρομολογεί τώρα, για να δοθεί στην κυκλοφορία;
Η Αστυνομική Διεύθυνση Φλώρινας
που με απόφασή της έκλεισε πριν 7 χρόνια το δρόμο, τι άποψη έχει;, γιατί πάντα
γινόταν επίκληση της απόφασης αυτής!
Και τέλος τι έχουν να απαντήσουν
στους λιγοστούς-γιαυτό ίσως αμελητέους πολίτες του Ακρίτα αλλά και της
ευρύτερης περιοχής- που αναγκάζονταν για την εξυπηρέτησή τους, είτε να
παρανομούν, είτε όσοι διάλεγαν τη νομιμότητα
να ταλαιπωρούνται;
*Οι δυνατότητες, με προϋποθέσεις,
ν΄ αποτελέσει ο δρόμος αυτός αναπτυξιακή δυνατότητα για την περιοχή του τ.
Δήμου Κλεινών, είναι πολύ ψιλά γράμματα δυστυχώς, για τις μέχρι τώρα
Περιφερειακές Αρχές!




1 Σχόλια
φΙΛΤΑΤΕ ΣΤΡΑΤΑΚΗ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό πότε ανεκαλυψες οτι υπαρχη κατι σοβαρό προβλημα με τον δρομο , μηπως εκανες και
εσυ αυτοψία οπως η αλλη σωτηρα βουλευτης τού συριζα?
Τοσο καιρό ,τοσα προβληματα υπηρχαν τώρα βρηκες την ευκαιρία να γραψης οτι =υπαρχη=
προβλημα και δεν μπορεις να πας στην ως ανω περιοχή???
Δεν θελω να σου γραψω ποιο πολλα αλλά = ας μην ξεναμε το ΠΑΡΕΛΘΟΝ= τοτε καποιοι
αλλοι διοικουσαν τον Νομό Φλωρίνης εγω νόμιζα οτι εισαι σοβαρός και σκεπτεσαι τι γραφεις
αλλα δεν το περιμενα να γραφης τετοιο αρθρο και μαλιστα σε σχεση με τον 10/2023 και
ξερεις τι σημαινει αυτό .
Θα πρεπη πρωτα να σκεπτομεθα και μετα να γραφουμε αρθρα τα οποια δεν θα πρεπη να
εχουν σχεση με τον 10/2023 καταλαβες Γιαν(ν)η μου??????
Μφχ
απο Φλωρινα
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.