Υπογραφή συμβάσεων για τον αποχιονισμό της
περιόδου 2024-2025 στο εθνικό οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
Τις
συμβάσεις παροχής υπηρεσιών με τίτλο ««ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΧΙΟΝΙΣΜΟΥ
ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2024 – 2025 ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Π.Δ.Μ.» υπέγραψε σήμερα Τρίτη 22
Οκτωβρίου 2024 ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης με τους
αναδόχους των έργων για κάθε τμήμα του Εθνικού
Οδικού Δικτύου της Περιφέρειας.
Συγκεκριμένα οι συμβάσεις αφορούν στα
τμήματα:
«1 ΚΟΖΑΝΗ» Συμβατικού ποσού 419.581,28 € (με ΦΠΑ)
«3 ΦΛΩΡΙΝΑ - ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ» ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ: 396.093,20 € (με ΦΠΑ)
«4 ΚΟΡΟΜΗΛΙΑ» ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ: 88.033,80 € (με ΦΠΑ)
«5 ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΣ - ΤΣΟΤΥΛΙ» ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ: 247.175,40 € (με ΦΠΑ)
«6 ΣΕΡΒΙΑ» ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ: 103.040,48 € (με ΦΠΑ)
«7 ΓΡΕΒΕΝΑ» ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ: 134.416,00 € (με ΦΠΑ)
Το αντικείμενο των συμβάσεων αφορά στην εκτέλεση της σύμβασης παροχής υπηρεσιών για
την Εκτέλεση της σύμβασης παροχής υπηρεσιών αποχιονισμού για το κάθε Τμήμα
ξεχωριστά, ενώ η συνολική προθεσμία για την περαίωση του αντικειμένου των
συμβάσεων ορίζεται σε 6 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής.





0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.