Ευχαριστήριο του 1ου ΕΠΑΛ
Φλώρινας
Η διεύθυνση, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του 1ου
ΕΠΑΛ Φλώρινας επιθυμούν να εκφράσουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον
Αντιδήμαρχο Καθαριότητας,
Ανακύκλωσης και Περιβάλλοντος του Δήμου Φλώρινας, κ. Κωνσταντίνο Ρόζαγια την άμεση και
ουσιαστική ανταπόκρισή του σε αίτημα του σχολείου μας.
Η άμεση παρέμβασή του συνέβαλε ουσιαστικά στη βελτίωση του
σχολικού μας περιβάλλοντος, γεγονός που αποδεικνύει την ευαισθησία και το
ειλικρινές ενδιαφέρον του για θέματα που αφορούν τη σχολική κοινότητα.
Του ευχόμαστε καλή δύναμη και κάθε επιτυχία στο σημαντικό
έργο που επιτελεί.
Η διεύθυνση, οι
εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας





0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.