Συλλυπητήριο μήνυμα του Ωδείου Φλώρινας Περιφέρειας Δυτικής
Μακεδονίας για την εκδημία του Νικόλαου Παυλίδη
Το
Διοικητικό Συμβούλιο, ο Διευθυντής και το προσωπικό του Ωδείου Φλώρινας Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, εκφράζουν τη
βαθύτατη θλίψη τους για την εκδημία του πατέρα του Ιωάννη Παυλίδη, καθηγητή και
Υποδιευθυντή του Ωδείου και Διευθυντή του Παραρτήματος Αμυνταίου. Ο Θεός να
αναπαύσει την ψυχή του εν ειρήνη και να χαρίζει στην οικογένειά του παρηγοριά
και δύναμη.
Ο Πρόεδρος Ο Διευθυντής
Αθανάσιος Τάσκας Βασίλειος Κίτσος





0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.