Η πόλη στα πετάλια…κι ο
Δήμος μας κερνά!
Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου
2025, Ώρα 11:00 π.μ.
Ο Δήμος Αμυνταίου συμμετέχει στον εορτασμό της Παγκόσμιας
Ημέρας Χωρίς Αυτοκίνητο και προσκαλεί μικρούς και μεγάλους στην εκδήλωση «Η
πόλη στα πετάλια… κι ο Δήμος μας κερνά!», που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21
Σεπτεμβρίου 2025, στις 11:00 π.μ., στον προαύλιο χώρο του Παλαιού Α’ Δημοτικού
Σχολείου Αμυνταίου.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
·
Έκθεση
ζωγραφικής, με έργα μαθητών νηπιαγωγείων του Δήμου μας.
·
SkillChallenge
με ποδήλατα, όπου οι συμμετέχοντες θα διεκδικήσουν δώρα: ένα ρολόι και έναν
θερμός Emerson, προσφορά του Κοσμηματοπωλείου Ζήσης Μπάντης και SportsWorld της
Έλλης Τζουβάρα, αντίστοιχα.
·
Κλήρωση
ποδηλάτου Clermont 26’’: Όλοι όσοι έρθουν με ποδήλατο θα πάρουν ένα κουπόνι για
δωρεάν ρόφημα της επιλογής τους και θα μπουν αυτόματα στην κλήρωση για ένα ποδήλατο
Clermont 26", προσφορά του καταστήματος 2 Τροχοί Γρομπανόπουλος!
Την εκδήλωση θα τιμήσει ως ομιλήτρια η κα. Άρτεμις Πιπερίδου,
Γυμνάστρια.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο, ο Δήμος
Αμυνταίου στέλνει το μήνυμα ότι η βιώσιμη κινητικότητα, η αγάπη για το ποδήλατο
και η προστασία του περιβάλλοντος είναι υπόθεση όλων μας.
Σας περιμένουμε να γιορτάσουμε μαζί, με χαμόγελο, μουσική,
ποδήλατα και δώρα!
Γραφείο Τύπου Δημάρχου Αμυνταίου




0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.