Ο
Δήμος Φλώρινας "αγκαλιάζει" τις καλλιτεχνικές δημιουργίες του κ.
Γιώργου Παρίση
Ο Δήμος Φλώρινας με το Γραφείο
Εθελοντισμού, με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση «αγκαλιάζει» και υποστηρίζει με
κάθε μέσο την εντυπωσιακή προσπάθεια ενός συνδημότη μας, του ερασιτέχνη
καλλιτέχνη κ. Γιώργου Παρίση.
Ο κ. Παρίσης με πρωτοβουλία του,
χρησιμοποιώντας μια πρωτότυπη και ιδιαίτερη μορφή καλλιτεχνικής δημιουργίας,
διακόσμησε έναν κορμό δέντρου επί της οδού Ηπείρου, που συγκεντρώνει πάνω του
τα βλέμματα όλων των περαστικών.
Το Γραφείο Εθελοντισμού του Δήμου
Φλώρινας ήρθε σε επικοινωνία με τον καλλιτέχνη και μετά από συνεννόηση μαζί
του, έχουν επιλεγεί κορμοί «νεκρών» δέντρων και έχει ξεκινήσει η προετοιμασία
για τη δημιουργία ανάλογων, μικρών γλυπτών. Αυτονόητο είναι πως θα παρέχει κάθε
είδους βοήθεια στον κ. Παρίση, προκειμένου να δημιουργήσει τις κατασκευές του που
θα τοποθετηθούν σε δέντρα σε όλο το εύρος της πόλης.
Με την σταδιακή τοποθέτηση των έργων
σε περιοχές της Φλώρινας, θα δημιουργηθεί μια ιδιότυπη και ίσως πρωτοποριακή
για τα ελληνικά δεδομένα, μόνιμη, υπαίθρια καλλιτεχνική έκθεση, εύκολα
προσβάσιμη στους συνδημότες και τους επισκέπτες.
Ο Δήμος Φλώρινας ευχαριστεί θερμά τον
κ. Παρίση για την πολύτιμη βοήθεια του και την πρόθεση του να προβεί
αφιλοκερδώς σε ανάλογες καλλιτεχνικές δημιουργίες.
.jpg)

.jpg)
.jpg)




0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.