Ο Βασίλης από την Πρέσπα έφυγε τον Σεπτέμβριο του 2019 από την ζωή, στα 27 του χρόνια.
Οι φίλοι του, που μέχρι την τελευταία στιγμή αγωνίζονταν να εξασφαλίσουν αίμα για την νοσηλεία του, δεν τον ξέχασαν ποτέ. Κάθε χρόνο, τιμώντας την μνήμη του, διοργανώνουν ημέρα εθελοντικής αιμοδοσίας, για να διαδώσουν το μήνυμα της αξίας της προσφοράς αίματος. Ο αιμοδότης προσφέροντας λίγο από τον χρόνο του, μπορεί να σώσει ζωές!
Φέτος, η αιμοδοσία θα γίνει την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, από τις 9 το πρωί μέχρι τη 1 μετά το μεσημέρι, στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Λευκώνα Πρεσπών, σε συνεργασία με την υπηρεσία αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας.





0 Σχόλια
Σχολίασε και εσύ για το θέμα αυτό ......!!!!!!!!
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.